top of page
  • תמונת הסופר/תאינהאוס הנדסה

בניית נישות גבס בבתים

עודכן: 29 באפר׳ 2018

בנייה של נישות גבס מעוצבות בבתים, כחלק מתהליך של שיפוץ בית או של בנייה, זהו אחד הטרנדים המשמעותיים ביותר בתחום העיצוב בשנים האחרונות, וכזה שבכוחו לשפר את מראה הבית בעשרות מונים. בניית נישות גבס אפשרית בכל חלק בבית, באופן הפשוט והמהיר ביותר. מה עוד צריך לדעת עליהן? וכיצד אפשר לבצע את ההרכבה בצורה אידיאלית?


היתרונות של נישות גבס נישות גבס, ברמה הכללית, הן תוספות בניה לחלל מסוים בבית או בנכס נדל''ני אחר, וכאלה אשר תוחמות אותו בצורה מסוימת. מאחורי כל נישת גבס עומד שלד, עשוי מניצבים או ממסלולים שונים, אשר אליו מוברגים ומחוברים לוחות הגבס. השלב הבא, האחרון למעשה, הוא החלקת השטחים והחיבורים שבין הלוחות, כאשר הצביעה האחידה תיצור רושם שמדובר במשטח אחיד. כל ההליך נמשך פרק זמן קצר מאד, כאשר ביצועו בהצלחה יאפשר ליהנות מנישת גבס אשר תחזיק מעמד שנים על גבי שנים. כל זאת במחיר שווה לכל נפש, אטרקטיבי יותר מאשר תוספות אחרות לעיצוב הבית.

חשוב לתת את הדעת על כך שלנישת גבס אינספור שימושים אפשריים. יש שיבחרו בה כפריט עיצובי ותו לא, ויהנו מתחושת היוקרה שהן משדרות. לעומתם, אחרים יאחסנו בתוכה פריטים חשובים, במטרה לחסוך במקום: בהקשר הזה, יש לציין שהתקנת מדפים בתוך הנישה אפשרית בהחלט. על הנישה ניתן להרכיב מראה, שאף מסייעת להגדלת הנפח בחלל ספציפי, או תאורה, שתורמת עוד יותר מבחינה אסתטית. ואגב, לא פעם הבחירה היא בנישה שמיועדת למלא מספר תפקידים במקביל, ולתפוס יותר משתי ציפורים במכה אחת.

כך עושים זאת נכון את נישת הגבס ניתן למקם בכל מקום בבית. בסלון היא נפוצה במיוחד, בין השאר בצורה של מדפים, עליהם מושמים כל אותם מכשירי חשמל חיוניים לסלון הישראלי הממוצע. במטבח, נפוצות נישות הגבס לצרכי אחסנה וסידור פריטים, בעוד שבחדרי השינה מדובר בתחליף, מתוחכם יותר, לרהיטים המסורתיים.

בניית נישת גבס נכנסת, מטבע הדברים, לתחום השיפוצים. הגם שבתוך תחום זה המדובר הוא בפעולה פשוטה באופן יחסי, ברור שלא ניתן לחשוב על הוספת הנישה ללא שימוש בבעלי מקצוע מהשורה הראשונה. בעת הפניה לגורם המקצועי, חשוב לבדוק את הניסיון שלו בתחום הגבס, את משך הזמן הנדרש לתהליך וכיוצא בזה. מבחינה עיצובית, ניתן בהחלט להיעזר בחוות הדעת של מעצבי פנים, בין השאר ביחס לצורת הגבס, לתוספות החיוניות אליו ועוד.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בניית מרחב מוגן דירתי להגברת הביטחון שלכם

חברת אינהאוס מספקת שירותי בנייה למרחב מוגן דירתי וכן הוספת מרחב מוגן דירתי לבתים פרטיים על פי הנחיות פיקוד העורף. חברת אינהאוס מבצעת בניית ממדים ברמת גימור גבוהה. בניית מרחב מוגן דירתי - בניית ממד

ביקורת מבנים - בדיקה הנדסית לאיתור ליקויים במבנים

בדיקה הנדסית מקדימה לאיתור ליקויי בניה בשנים האחרונות בישראל התפתח תחום ביקורת המבנים והיום כל הרוכש נכס יודע שיש לשכור איש מקצוע ולקבל חוות דעת מקדימה עליו. לא כך היה הדבר בעבר, אנשים קנו נכסים מבלי

תכנון אדריכלי לבתים ודירות

תכנון אדריכלי נדרש במגוון רחב של מצבים. התוצאות הרצויות והמספקות הן תוצר של כמה וכמה מדדים. כאן נסביר מתי נדרש תכנון אדריכלי ומדוע תכנון אדריכלי מצריך גם לא מעט יכולת תמרון בין אישית. תכנון אדריכלי –

bottom of page