top of page
תמונת הסופר/תאינהאוס הנדסה

האם משתלם לשפץ דירה ישנה עם קבלן מקצועי

עודכן: 7 במאי 2019


האם שיפוץ דירה בחיפה יעלה משמעותית את ערך הנכס? מלבד העובדה שהשיפוץ ינעים את השהות שלכם בדירה ושיפוץ יכול להיות גם מאוד פרקטי ושימושי בחיי היום יום, השקעה בתחומים מסוימים גם יכולה בהחלט לקדם עסקה של מכירה או השכרת הבית. צוות המומחים של אינהאוס מסביר מה כדאי לשפץ, מאיפה כדאי להתחיל ועל מה אפשר לוותר.

מאיפה מתחילים? פונים לבעל מקצוע שיכול לעזור ולהגדיר את הנושאים החשובים: עיצוב, תקציב, לוח זמנים ופיקוח. אחרי שמחליטים איזה אזורים בבית כדאי לשפץ ובאיזו מסגרת תקציב, חשוב להבין האם ניתן להישאר לגור בבית בזמן השיפוץ. עוד נקודת פתיחה חשובה: לא כדאי להיזכר תוך כדי עבודה בעוד נקודות ופרויקטים נקודתיים, רוב בעלי המקצוע, לא אוהבים את זה ולכן זה משבש את כל מה שסוכם בהתחלה על תקציב ולוח זמנים.

כשהמטרה העיקרית של השיפוץ היא העלאת ערך הבית, רצוי לוותר על שינויים נסתרים כמו צנרת והוספת נקודות חשמל. כדאי להתרכז בריצוף, פרקט מודרני או שטיחים מקיר לקיר בחדרי הבית השונים וחשוב מאוד לחדש את הצבע של הקירות. לפעמים עבודת גבס בסיסית יכולה לשדרג מאוד את הסלון כמו גם הוספת אלמנט משודרג למטבח.


כמה כסף כדאי להשקיע בשיפוץ דירה בחיפה?


כאשר רוצים לשפץ כדי לשדרג דירה או בית קיים ולהמשיך לגור בו, השמיים הם הגבול. ניתן וכדאי לקנות את האביזרים האיכותיים ביותר ולחשוב על כל חלום, כי שיפוץ הוא פרויקט שיכול לדרוש אנרגיה רבה אצל אנשים מסוימים. אבל אם מטרת השיפוץ היא כדי למכור או להשכיר את הדירה , מומחים לעיצוב יכולים לשדרג את ערך הדירה בתקציב של בין 2% ל 5% מהנכס. השקעה של תקציב כזה באזור חיפה והצפון יכולה להשביח את ערך הנכס בהרבה ואף לגרום לכם לרצות להישאר לגור בו. שכונות רבות בחיפה שהינן פופולאריות מאוד הן מבחינת הנגישות, מוסדות החינוך, הצמחייה והכבישים כבר בתפוסה מלאה ולכן היצע הדירות הוא קטן. דירה משופצת תימכר בקלות ובמהירות באזורים הללו.


לסיכום:


במידה ואתם שוקלים שיפוץ דירה בחיפה או בצפון, חברת אינהאוס שמתמחה בשיפוצים, תוספות בניה, תכנון ורכישת מוצרים, תשמח לעמוד לרשותכם ובעזרת הניסיון העשיר של חברי הצוות לעזור לכם להפוך את כל מה שחלמתם עליו בבית למציאותי. אינהאוס תלווה אתכם משלב התכנון ועד לביצוע כולל פיקוח קפדני וליווי מקצועי לאורך כל התהליך.

אנשי המקצוע של אינהאוס כוללים: קונסטרוקטור ,הנדסאי בנין, יועץ מומחה במוצרים, מעצב פנים , אדריכל, צבעי אומן , רצף , טייח , אינסטלאטור ,חשמלאי מוסמך איש גבס ועוד.

בנוסף, אינהאוס מתמחים ברכישה של מוצרי השיפוץ השונים (ברזים, אסלות, כיורים, ארונות וכו'..) ישירות מול היבואנים ויוכלו לייעץ לכם על המוצרים שיתאימו לצרכים שלכם בדיוק, גם מבחינת התקציב וגם ההתאמה הפרקטית.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תכנון אדריכלי לבתים ודירות

תכנון אדריכלי נדרש במגוון רחב של מצבים. התוצאות הרצויות והמספקות הן תוצר של כמה וכמה מדדים. כאן נסביר מתי נדרש תכנון אדריכלי ומדוע תכנון...

Comments


bottom of page